THE PASSION FOR FASHION

THE PASSION FOR FASHION

יום שבת, 21 במרץ 2015

*** FEELS GOOD TO BE BACK! ***

אולי זאת השבת החורפית הזו שהחליטה לפקוד את מחוזותינו, או אולי זה בכלל בגלל אותה שיחה  שהייתה לי אמש עם בחורה מקסימה שלא ראיתי הרבה מאוד זמן, שהפצירה בי ושאלה אותי למה זנחתי את הבלוג שלי. חייבת להודות שלא ממש היו לי תשובות מספקות לשלוף לה מהשרוול, אבל אחרי שהיא סיפרה לי שהיא ממש כבר מחכה לחזור ולקרוא את הפוסטים שלי, אני חייבת להודות שזה גרם לי להתמלא בגעגועים לכתיבה, והיום ממש בער בי הצורך פשוט לפתוח את המחשב ולהתחיל לנסח ולסגנן את כל המחשבות שלי לפוסט חזרה לשגרה מלא בפאשן לפאשן. אז יעל לביאנו היקרה- הפוסט הזה הוא בשבילך ;) 


כן כן, נגמרו התירוצים של "אין לי זמן לזה", מספיק עם "אולי מחר", ודי עם "אני גמורה מעייפות מהעבודה/  אין לי מוזה מתאימה לכתיבה". אין רגע יותר נכון ומתאים מעכשיו- ומילת המפתח צריכה להיות התמדה (אשתדל להתמיד בזה). אז אני חוזרת אליכן בכוחות מחודשים ובאנרגיות אופנתיות במיוחד! אני חייבת לפתוח ולומר שמזג האוויר העונה משונה לי מן הרגיל, ותמיד איכשהו אני מוצאת את עצמי או לבושה יתר על המידה ומוכנה לסיור מקיף בקוטב הצפוני, או לבושה הרבה פחות מידיי ומרגישה שממש טעיתי כשקמתי בבוקר בתחושה שאני מינימום בהאיטי. כאילו מן תחושה כזו שאין אמצע, החורף והקיץ החליטו להתמזג בלי לשאול אף אחד מאתנו וכל הופעה הופכת לרולטה רוסית, בתקווה שאולי הפעם אני אצליח לקלוע בול- ואני, מזג האוויר והבגדים שבחרתי ללבוש נשחק יפה כולנו ביחד ונהיה חברים. אבל גם שמתי לב שלא משנה אם בחוץ חורף סתיו או אביב, יש לי הופעה מסוימת שהיא תמיד ה-"הופעה המנצחת שלי". מעין לוק כזה שמתאים לכל העונות ולכל המקומות ותמיד עושה את העבודה בלי שאצטרך להתאמץ יותר מידיי. תתפלאו לגלות שההופעה הזו מורכבת רק מכמה פריטים בודדים- אך השילוב שלהם יחד פשוט עושה את העבודה, ובשנייה אני מצליחה להרכיב בעזרתם הופעה אלגנטית ומחמיאה שתמיד קוצרת אינספור פרגונים ומחמאות.

אז קבלו את המתכון שלי להופעה מנצחת בקלי קלות- רישמו לפניכן ותודו לי אחר כך ;)

 * קומץ חולצה מכופתרת כלשהי לבחירתכן (לנועזות יותר הדפסים בצבעים נועזים, בטקסטורות מעניינות ובגזרות שונות. ולסולידיות יותר חולצות בצבעים אחידים ובגזרות מחבקות.

* קורט חצאית מתנפנפת, או כפי שהיא נקראת בז'רגון המקצועי- חצאית קלוש. (השתדלו לבחור את החצאית שלכן בתבונה רבה כי לא כל הגזרות, האורכים וסוגי הבדים הם הכי מחמיאים).

* נגיעות של שרשרת מרשימה עם נוכחות כדי לשדרג, ולהחיות מעט את הצווארון הנוקשה של החולצה המכופתרת (כי אם כבר כפתרנו את החולצה עד הסוף שלא ניחנק מהשעמום).

* חופן של נעליים מתאימות לשיקולכן (הנעל משתנה בהתאם ליעד שאליו אתן הולכות, והצבעים נשארים ממשפחת הצבעים של מה שבחרתן ללבוש- אלא אם כן הנעל נועדה לשבור את הצבע האחיד של ההופעה שלכן)

 ועכשיו נקנח בקצת תמונות להמחשה:


  
 























אז אני מקווה שהצלחתי לעורר בכן תיאבון שיהיה לכולכן שבוע כיפי מלא סטייל וגדוש בשיק! 

נשיקות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה